Slabé stránky na vašem webu vás mohou stát značné jmění. Nedostatečná optimalizace webu pro vyhledávače vám nepřinese tolik návštěvníků, jako správně nastavený web. Jenže jak poznáte, že máte dokonale optimalizovaný web pro vyhledávače?
K tomuto zjištění vám pomůže SEO audit. Níže naleznete pár základních pouček a rad, které vám pomohou být viditelnější v přirozeném vyhledávání vyhledávačů Google a Seznam.
K čemu je SEO audit
SEO audit vám poskytne komplexní analýzu vašeho webu z pohledu SEO optimalizace. Zjistí, co na vašem webu funguje a co vám škodí. Díky tomu získáte přesný návod, jak stávající situaci napravit a zlepšit. Kromě zjištění samotných chyb získáte i přehled, jak se vyvarovat dalších chyb, které vás budou penalizovat u vyhledávačů.
Kdy je potřeba udělat SEO audit
O SEO auditu je zapotřebí uvažovat v momentě, kdy chcete dosáhnout maximálních výsledků při optimalizaci pro vyhledávače. Tvořit úpravy a optimalizovat web bez přehledu chyb a špatného nastavení webu, je vyhazování peněz z okna. Pokud si nevíte rady, obraťte se na zkušenou agenturu, která vám provede audit na míru a dá vám jasný a přehledný návod, jak postupovat krok za krokem. Zbavíte se tak těch největších neduhů, které brzdí váš rozvoj. Ušetříte čas a energii, kterou byste museli věnovat SEO vlastní pomocí.
Jaké jsou nejčastější chyby v SEO optimalizaci
SEO je složitá záležitost a běh na dlouhou trať. Objevují se však stále ty stejné chyby, které dokážou vyřešit začátečníci svépomocí. A jaké vznikají nejčastější chyby při tvorbě a optimalizaci webu?
- web je postavený na technologii, kterou vyhledávače neumí zpracovat (text v obrázcích, heslované stránky, Flash, JavaScript, atd.)
- stránka reaguje pomalu a je přetížená obsahem. Prohlížeč ji pomalu načítá a robot u vyhledávačů tuto skutečnost vnímá jako chybu
- web má duplicitní stránky
- web má nedostatečnou strukturu stránek a nevhodný obsah