S autem sice zatím jezdím jen něco málo přes rok a tak se podělím aspoň o ty zkušenosti, které jsem za takovou krátkou dobu nasbíral. Jeep Wrangler jsem dovezl z Německa v době, kdy mělo najeto přes 190 tisíc kilometrů. Přeci jen je staré už nějaký ten rok (výroba v roce 1995), každopádně musím říct, že pro mé potřeby do lesa ideální a navíc jsem jej koupil ve velmi slušném stavu.
Po nějakém čase ježdění se ozvala převodovka a auto mi začalo táhnout trochu doprava. Pokud bych neřešil vyjmenované závady, tak by si snad nebylo ani na co stěžovat. Po půl roce jsem ještě musel vyměnit autobaterii, ale s touto investicí jsem víceméně počítal dopředu. Stavba vozu je zajímavá.
Model, který vlastním, má čtyřlitrový motor a skvěle se hodí do terénu. Občas si auto půjčuje vnuk na nějaké ty offroadové závody, kdy se jezdí mezi brankami, takže Jeep má u nás mnohostranné využití. Musím říct, že se auto nehodí na delší cestování po silnici, během jízdy díky větším pneu tak trošku „plave“, ale kvůli tomu jsem jej nekupoval. Pro mé potřeby do lesa je ideální a je super vydávat tento skvost na odiv ostatním.
Co se týče převodovky, mám pětistupňový manuál, který mi přijde na tento typ vozidla naprosto ideální. Spotřeba je sice dost vysoká, ale za krásu se musí platit. Průměr je kolem 18,5 litrů/100 kilometrů, což občas v peněžence udělá pořádný průvan.