Pokud dáte dohromady rodokmen modelu Stelvio zjistíte, že jeho kořeny sahají až do konceptu Kamal z roku 2003. Více jak deset let uplynulo a nyní se dostává do popředí model, který čerpá inspiraci z toho konceptu. Pojďme se podívat na nový model, kterým se Alfa Romeo rozhodla zaútočit na konkurenci.
Sportovní design Stelvio ničím nepřekvapí, ale ani neurazí
V přední části můžeme vidět klasickou sportovní Alfa mřížku a poměrně agresivní nárazník. Dále je zde velmi temperamentní kapota a pár dalších detailů, které jsou skutečně přitažlivé. Boční profil však nabízí stejný pohled, jako Quadrifoglio, včetně tónovaných skel, bočních zrcátek a svažující se linie střechy. Nechybí ani 18-palcová kola z lehkých slitin. To je vše s čím Stelvio překvapí. Je krásné na pohled, ale nepřináší nic, co by šokovalo. Možná je to ale dobře.
Interiér příliš netáhne, ale nabízí standard
Interiér je poměrně nezáživný ve srovnání s ostatními modely v sestavě. K dispozici bude integrovaný informační displej, praktická středová konzole, podpůrná sedadla, HVAC otvory a sportovní volant. Dále bude k dispozici kožená sedadla, dálkový start, volant s plochým dnem, záložní kamera a spousty dalšího vybavení, které však bude za poplatek. Interiér tedy nenabízí žádné extra přilepšení nebo materiály, na druhou stranu disponuje poměrně bohatou základní výbavou, která je pro maximální komfort z jízdy dostatečná.
Co se ukrývá pod kapotou modelu Alfa Romeo Stelvio
První vlna nabídne přeplňovaný čtyřválec o objemu 2 litry, který nabídne výkon s 280 koňmi a 306 liber-stop točivého momentu. Zrychlení z nuly na sto by měl model zvládnout za krásných 5,4 sekundy a maximální rychlost je 230 km/h.
Alfa Romeo Stelvio vypadá po všech stránkách dobře. Slušný výkon střídá příjemný interiér a moderní design. Celkově však model nenabídne nic nového a postupem času zapadne do již tak zaplněného segmentu.
Tip: Copywriting pro web zajistí dostatek obsahu na vašich stránkách