Nejnovější model BMW 530E IPerformance nastupuje na scénu. Na co se můžeme těšit? Především na všechny dobré věci, které jsou u řady 5 pravidelné, včetně nejnovějšího interiéru, technologie a elegantního vzhledu. Nemluvě o slušném množství výkonu, který se spojí s hybridní dávkou účinnosti a točivého momentu na vrcholu.
530E se neliší od standardní páté řady, ale přidává pár detailů
V exteriéru vypadá BMW 530E IPerformance víceméně totože jako jeho ne-hybrdiní protějšek. Čáry, tvary a to vše okolo je stejné. Úzké světlomety na nás hledí s krz dva projektory a mřížka je vedena v chromu. Vše je tradičně zabaleno do luxusu a přepychu. Existují však jedinečné stylingové prvky, které pomáhají identifikovat 530E jako hybrid. Převážně se jedná o lehce modré odstíny na přední masce nebo na krytech kol. Kromě toho získáte i odznaky I a e-Drive.
Interiér pokračuje v luxusu a nastaveném stylu
Stejně jako exteriér, ani interiér BMW 530E IPerformance se neliší od standardní hybridní řady 5. Získat navíc můžete prémiové materiály a horizontální rozložení se zaměřením na řidiče a sezení pro pět cestujících. V zadní části se můžete těšit na vlastní ovládání klimatizace.
Nechybí ani stejná technologie, která se pravidelně objevuje v řadě 5 a 7. Palubní informační systém využívá iDrive platformu ve verzi 6.0. A nesmíme ani zapomenout na parkovací systém, který vám pomůže najít na ulici volné místo k zaparkování.
Nejdůležitější změna se nachází pod kapotou
Pod kapotou se nachází 2,0 litrový motor, který je rozdělen mezi čtyři válce. Jednotka produkuje 180 koní a 255 liber-stop točivého momentu. K tomu je elektrickým motor, který produkuje více než 111 koňských sil a 184 liber-stop točivého momentu. Celkový výkon je 248 koní a 310 liber-stop točivého momentu. Plné nabití je dosaženo během 7 hodin od připojení do standardní zásuvky 120 voltů.
Na trhu existují mnohem účinnější hybridi, než je ten od BMW. Nicméně těšíme se na extra točivý moment z elektromotoru a vysokou úroveň technologií.