Moderní technologie letí neúprosně kupředu, a proto není vůbec sranda s nimi držet krok. Ovšem pokud se vám to bude dařit, dosáhnete opravdu velkých výsledků. Takové vám zaručí například PPC reklama, díky které se o vás dozví lidé, ne z širokého okolí, ale rovnou z celého internetu. A vy moc dobře víte, jak se to promítne na vašich tržbách.
O co se jedná?
PPC reklamy jsou reklamy, které zobrazují uživatelům nejmasověji používaných prohlížečů jako je Google a Seznam. PPC reklama pro Google a Seznam jsou jednou z nejlepších cest, jak oslovit opravdu širokou masu potencionálních zákazníků. Dostanete se k nim tak nejblíže, jak jen to půjde a navíc jim budete moci bez problému představit své nabízené produkty a výhod, které se na ně vážou.
Trochu teorie
PPC reklamy jsou určený pro všechny vyhledavače napříč reklamními systémy jako je Adwork, Sklik a Atarget. Vy se však můžete dostat i do oblastí real-time biddingu a remarketingu a využívat můžete i reklam na sociálních sítích jako je Facebook.
A praxe?
Pokud si budete PPC reklamu zřizovat, vždy dbejte na to, aby poskytovatel této služby chápal váš pracovní plán na sto procent a dobře rozuměl vašim obchodním procesům. Je také nutné aby skvělé chápal fungování vašeho webu, produktu a znal jeho cenu a klientský servis, který k němu poskytujete. Díky tomu je schopen vám sestavit kampaň přímo na míru.
Koho oslovit?
PPC reklamu by vám vždy měla provádět osoba erudovaná a zkušená. Mějte zájem o to, co již v minulosti dokázal, a stůjte si za pravidelnými informacemi o stavu kampaně, vyvarujte se závazkům ve smlouvě a vždy mějte transparentní přístup do svých účtů.
Nebojte se toho!
Kampaň by měla být vždy spuštěna co nejdříve od zadání zakázky a to v řádech několika dnů. Placení by mělo vždy být za jeden proklik. Udělejte si tedy přístup k novým zákazníkům a ukažte se lidem, které o vás mají opravdový zájem, protože přesně to PPC reklama umí. Vytvářet nabídku tam, kde je poptávka.